تبلیغات
آموزش شنا - نفس گیری در شنا
 
سه شنبه 17 اسفند 1395 :: نویسنده : یاس جوان
نفس گیری گام پانزدهم : در كنار قسمت كم عمق استخر دستها را بر روی دیواره قرار دهید و از كمر بدنتان را خم كنید تا سر و صورت شما در داخل آب قرار گیرد . در این حالت ابتدا چند مرتبه از روبرو نفس گیری را تمرین كنید . در این تمرین سعی كنید فقط سر و گردن شما از روبرو خارج شود و هوا را از بیرون بگیرید و هنگام قرار گرفتن صورت در آب ، به آرامی از بینی و دهان خارج كنید . شكل ص 60 گام شانزدهم : پس از تمرین و تكرار تمرین قبلی و ... ادامه مطلب ... نفس گیری
گام پانزدهم : در كنار قسمت كم عمق استخر دستها را بر روی دیواره قرار دهید و از كمر بدنتان را خم كنید تا سر و صورت شما در داخل آب قرار گیرد . در این حالت ابتدا چند مرتبه از روبرو نفس گیری را تمرین كنید . در این تمرین سعی كنید فقط سر و گردن شما از روبرو خارج شود و هوا را از بیرون بگیرید و هنگام قرار گرفتن صورت در آب ، به آرامی از بینی و دهان خارج كنید .
شكل ص 60
گام شانزدهم : پس از تمرین و تكرار تمرین قبلی و فراگیری كامل دم و بازدم در آب ، اكنون موقع آن است كه نفس گیری را از پهلو تمرین كنید . بدین منظور در قسمت كم عمق استخر دستهایتان را در روی لبه ی كناری استخر قرار دهید و از كمر به پایین خم شوید تا سر و سینه ی شما همانند حالت شنا كردن در آب قرار گیرد . در این حالت با پایین بردن یكی از دستها سعی كنید سر و گردن را به طرف همان دست بچرخانید تا دهان شما از سطح آب خارج شود . بدون بلند كردن سر از آب ، به نحوی كه گوشتان در آب باقی بماند ، هواگیری كنید .
شكل ص 61
گام هفدهم : تمرین گام شانزدهم را بدون گرفتن دیواره ی استخر در وسط كم عمق اجرا كنید ؛ درحالی كه حركت دستها نیز هماهنگ با نفس گیری صورت گیرد ، بر حسب عادت خود درهنگام اجرای حركت كشش و فشار با دست راست یا چپ خود ، نسبت به نفس گیری از پهلو اقدام نمایید .
گام هجدهم : بدنتان را از كمر به پایین خم كنید و سر و سینه خود را در آب قرار داده ، با اجرای حركات دست به آرامی به سمت جلو حركت كنید و بدون بلند كردن پاها از زمین راه بروید . در همین حال درفواصل دست زدن های خود ، نسبت به نفس گیری صحیح از پهلو اقدام نمایید .
شكل ص 62
گام نوزدهم : با كمك دوست خود تمرین این گام را بدین صورت انجام دهید كه دوستتان مچ پاهای شما را بگیرد و در حالی كه شما بر روی سینه در آب خوابیده اید و به انجام حركات دست كرال سینه و نفس گیری اقدام می كنید ، به دنبال شما به آرامی حركت كند .
شكل ص 62
گام بیستم : در این گام بدون كمك دوست خود پس از سُر خوردن بر روی سینه ، ابتدا حركات پا را آغاز كنید وسپس به آرامی حركات دست را به آن اضافه كنید و در خلال حركات دست ، زمانی كه به اكسیژن احتیاج دارید ، عمل نفس گیری را انجام دهید . این تمرین را بدون عجله در عرض استخر تكرا كنید تا كاملاً حركت پا و دست و نفس گیری هماهنگ شوند .
شكل ص 63



نوع مطلب :
برچسب ها : آموزش شنای فوق حرفه ای، آموزش کرال سینه، آموزش کرال پشت،
لینک های مرتبط :


یکشنبه 26 شهریور 1396 10:38 ب.ظ
Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't show up.
Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyhow, just
wanted to say great blog!
دوشنبه 28 فروردین 1396 10:53 ب.ظ
Quality articles is the crucial to attract the viewers
to visit the web site, that's what this web page is providing.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آموزش شنا
شنا کردن را در وبگاه ما یادبگیرید
درباره وبلاگ

آموزش انواع شنای کرال سینه ، کرال پشت ، قورباقه ، پروانه و شنای آزاد

مدیر وبلاگ : یاس جوان
نویسندگان
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :