تبلیغات
آموزش شنا - حرکات دست در کرال پشت
 
یکشنبه 24 مرداد 1395 :: نویسنده : یاس جوان
حركات دست گام هفتم : تكنیك دست كرال پشت نیز همانند دست كرال سینه دارای یك مرحله كشش ، یك مرحله فشار و یك مرحله بازگشت به حالت اولیه است . بدین صورت كه دست جهت آغاز حركت كشش به طور صاف و كشیده در بالای سر و درامتداد بدن و شانه از طرف انگشت كوچك ، درحالی كه كف دست رو به طرف خارج است ، وارد آب می شود و حدود 15 تا 20 سانتی متر به عمق آب می رود . سپس با خم و جمع كردن آرنج ، دست حركت كشش را از كنار بدن آغاز ... ادامه مطلب ... حركات دست
گام هفتم : تكنیك دست كرال پشت نیز همانند دست كرال سینه دارای یك مرحله كشش ، یك مرحله فشار و یك مرحله بازگشت به حالت اولیه است . بدین صورت كه دست جهت آغاز حركت كشش به طور صاف و كشیده در بالای سر و درامتداد بدن و شانه از طرف انگشت كوچك ، درحالی كه كف دست رو به طرف خارج است ، وارد آب می شود و حدود 15 تا 20 سانتی متر به عمق آب می رود . سپس با خم و جمع كردن آرنج ، دست حركت كشش را از كنار بدن آغاز می كند و در ادامه با فشار آب به طرف پا و پایین ، همان گونه كه در شكل دیده می شود ، آب را به پشت پا منتقل می كند و در آخر با انگشت شست و با آرنجی صاف و كشیده ، از آب خارج می شود و عمود بر آب ، به سوی بالای سر حركت می كند . بهتر است با رعایت موارد مذكور درباره ی حركت دست ، درخشكی به طور ایستاده تك تك دستها را تمرین كنید تا با اجرای صحیح و كامل حركت دست كرال پشت آشنا شوید .
شكل ص 76
گام هشتم : در كنار دیوار بیرون استخر بایستید و در حالی كه پشت شما به طرف دیوار است و با فاصله ی حدود 30 سانتی متر از آن ایستاده اید ، حركت دست كرال پشت را به نوبت با دستها تمرین كنید . سعی كنید تا دست در بالای سر و برای آغاز حركت كشش با انگشت كوچك با دیواره تماس حاصل كند و سپس با خم كردن آرنج ، حركت كشش و فشار و برگشت به حالت اولیه را اجرا كنید .
شكل ص 77
گام نهم : با قرار دادن دوقلو در بین پاها به پشت بر روی آب غوطه ور شوید و به تمرین دست كرال پشت بپردازید . ابتدا یكی از دستهایتان را حركت دهید و سپس حركت با دست دیگر را شروع كنید .
شكل ص 77
تمرین گام نهم را می توانید در حالی كه مچ پاهایتان را فرد دیگری گرفته است انجام دهید . همچنین در مرحله دیگری از تمرین می توانید در كنار دیواره استخر ، به طوری كه پاهایتان بر روی دیواره و بالا تنه به پشت در داخل آب باشد ، قرار بگیرید . منتهی باید یك نفر مچ پاهایتان را در بیرون از استخر نگاه دارد . در این حالت با بدنی كشیده و صاف ، در سطح آب به اجرای حركات دست به طور متناوب بپردازید .
گام دهم : با سُر خوردن به پشت ، شروع به انجام حركات كشش و فشار دستها كنید و در این مرحله سعی كنید به طور ارادی پاهایتان را حركت ندهید و اجازه بدهید بی حركت به دنبال شما بیایند .
شكل ص 78




نوع مطلب :
برچسب ها : آموزش حرکات دست در شنا، آموزش حرکات دست در کرال پشت،
لینک های مرتبط :


دوشنبه 27 شهریور 1396 12:03 ق.ظ
A fascinating discussion is worth comment. I think that you
should write more on this subject, it may not be a taboo subject but typically
people don't talk about these issues. To the next!
Kind regards!!
سه شنبه 17 مرداد 1396 01:08 ب.ظ
These are in fact impressive ideas in concerning blogging.

You have touched some pleasant points here. Any way keep
up wrinting.
جمعه 25 فروردین 1396 03:50 ق.ظ
I couldn't refrain from commenting. Perfectly written!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آموزش شنا
شنا کردن را در وبگاه ما یادبگیرید
درباره وبلاگ

آموزش انواع شنای کرال سینه ، کرال پشت ، قورباقه ، پروانه و شنای آزاد

مدیر وبلاگ : یاس جوان
نویسندگان
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :